tisdag 2 juni 2009

kan detta vara av intresse???

Svårt att veta vad ni som följer bloggen vill läsa om men eftersom detta är en bröllopsblogg så antar vi att ni vill höra om sådant som hör vårt bröllop till.


Ett tag har det känts som om allt i just bröllopsplaneringen stått stilla då det varit så mycket annat som hänt.


Min älskade Josef har ju flyttat hem...alltså inte till det eviga hemmet utan till sin mor i Hertsjö. :) Han har även sin sista pluggvecka för vårterminen och ni som känner Josef vet att han brukar spara allt till sista minut (men han får alltid allt gjort). Detta är bara några saker utav allt som gjort att vi inte kunnat lägga den tid som vi egentligen behövt på planeringsarbetet.

MEN...på morsdag var vi hemma hos Josefs syster Hannah och avnjöt en fantastisk måltid som gav uppslag till vår bröllopsmeny...

Jag har hittat lite söta brudnäbbskläder, dom kan ni få se på bild i slutet av inlägget. Jag kan rabbla upp lite fler saker som vi är klara med:

"Brudbukettsfixning" är bokad.

Efternamn är klart (nästan). ;)

Kantor till vigseln är klar.

Josef har ordnat ledigt från sitt sommarjobb så nu han kan följa med mig på bröllopsresa och han kan även närvara vid vigseln. Så då kan man ju säga att vi kommit riktigt långt!

Jag har köpt löshår...ja, det var kanske inte så viktigt MEN det kändes som att det fyllde ut en plats på listan av saker som vi klarat av. // Marre



0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida