söndag 8 augusti 2010

semester och bröllopsdag

1 aug 2010 firade vi vår första bröllopsdag och jag måste säga att det verkligen har varit ett underbart år, jag har haft och har så kul med Josef. -Älskar dig min prins!
Eftersom vi är så superromantiska firade vi vår bröllopsdag ihop med min familj i Ljungskile på en fotbollsmatch, LSK-ÖIS:)
Här är vi på väg ner till Ljunskile vi stannade vid en kyrkruin och åt frukost.

På minigolfbanan i Ljungskile. Här ser ni mina småsystrar Rachel och Joy.


Leah!


Kårehamn, Öland

Den här bilden har Emanuel tagit. De har precis varit i hamnen och köpt fisk (dagens lunch)

Åter igen lite minigolf fast denna gång med Oscar och Emanuel i Borgholm.
Jag kom 3:a!!!

Älsklingen står och kastar macka på Kårehmans fina strand.


Fika på Bödagården hos Mattias och Sara.

Oscar och Emanuel skjuter pilbåge (med lasersikte!!)

2 kommentarer:

Blogger Dorthy sa...

Gillar verkligen kortet med fisken! Gäddan var supergod. Mycket trevligt att ni tog er tid att komma till Öland.

08 augusti, 2010 15:25  
Anonymous Anonym sa...

Visst var det ett bra kort. Emanuel har tagit massa bra kort, tror jag ska anställa honom som semesterfotograf nästa sommar.
Det var supperkul att få träffa er alla.
Välkomna upp till Bollnäs!!

08 augusti, 2010 18:59  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida