onsdag 3 juni 2009

Önskelista

Hejsan!
Nu kommer inläggen tätt! Anledningen att vi skriver den här gången tror jag ni ser på rubriken. Vi har nämligen fått önskemål om att lägga ut en presentlista och det kan väl vara bra. :)

Som vi skrev i förra inlägget så har vi nyligen flyttat alla Josefs saker. Mycket av hans grejer hamnade hemma hos mig. Jag har därför kunnat dra den slutsatsen att något porslin behöver vi i alla fall inte, inte heller prydnadssaker eller köksgeråd, däremot om det är någon som saknar något så skulle ni kunna få ta en titt på polacksg. 6b.:) Det är lite roligt att Josef och jag hade samma porslin och samma bestick och att mycket av vår inredning passar så bra tillsammans... We are så mycket ment to be ;-)
Här kommer nu en liten lista på saker som man kan få köpa om man inte vet vad man vill ge. Vi blir självklart tacksama för det vi får.

Presentkort på Ikea
Eltandborste (för friskare kyssar:))
elvisp
pengar (till tv, tavlor och bröllopsresa mm)
Blender/matmixer (en sådan mojäng som man exempelvis kan göra milkshake i)

6 kommentarer:

Blogger Familjen Persson sa...

hej hej detta är en test

05 juni, 2009 19:23  
Blogger Familjen Persson sa...

provar igen för att se om det fungerar då funkar det sedan...

05 juni, 2009 19:31  
Anonymous Johan L SA sa...

Hej JM,

Nu ska vi se om detta med kommentarer fungerar. Det ska bli kul att få träffa er...liten nyfiken på Josef då vi inte har träffats ännu...att Marre är en pärla vet vi ju redan...All the best!

Johan

07 juni, 2009 17:07  
Blogger Familjen Persson sa...

Va kul att du börjat kommentera på vår blogg. Jag är verkligen ingen pärla, möjligen en maskros:)/ Marre
Nyfikenheten är ömsesidig.
Vi ses på golfbanan, Johan ;)
/Josef

08 juni, 2009 23:47  
Anonymous Johan L SA sa...

Marre, ...klart du är en pärla...hmmm maskros...kan kanske tolkas...men jag hoppas att du förstod vad jag menade...Josef, det ska bli kul med en runda golf...kanske redan i sommar..All the best! Johan

09 juni, 2009 14:20  
Blogger Familjen Persson sa...

Självklart förstod jag vad du menade, visste kanske bara inte riktigt hur jag skulle svara, men visst - Jag är en pärla! :)
Verkligen all the best för dig med! Ses! /marre

10 juni, 2009 11:46  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida