torsdag 8 oktober 2009

ett litet kort inlägg




...Josef innan vi gifte oss...
Hoppas jag inte chockat någon, ville bara höja standarden på våra bloginlägg. Skämt åsido :)
Eftersom klockan är ganska mycket kommer jag bara ge en snabb rapport om vad som hänt det senaste.
Idag har jag börjat min praktik på D.R. samt har jag fått lite extraarbete. Igår var jag på Växsjö dagis och idag på Rengsjö fritids. Vår bil havererade idag. Nästa vecka ska Josef jaga älg och vi hade redan svårt att få det att gå ihop med bara en bil...
Josef har precis blivit frisk från halsfluss och jag har dragit ut en tand, bara så ni vet.
Förra veckan åkte vi till Ljungskile (vi hade lånat Kerstins bil).
Det var allt för ikväll.
//Marre
Ps. För de som tycker att det dröjer mellan våra inlägg kan jag bara säga att det står i bibeln att allting har sin tid. :)

8 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Aj, aj!! Jag tror standarden sjunker!
Är det så illa ställt med ekonomin att Josef inte längre har någotn att ta på sig, eller är det så att du har rensat i garderoben??
Synd på den fina Kadetten som tycks gå ett dystert öde till mötes. Hoppas ni hittar någon lösning på det problemet. / DH

09 oktober, 2009 20:26  
Blogger Familjen Persson sa...

kadett?? har vi inte en corsa!?

Haha det var väl inget märkvärdigt med den bilden, så där har du väl sett morfar tusentals gången:)
ps. Du har fått mail!
/MP

10 oktober, 2009 14:58  
Anonymous Anonym sa...

Det är bara strumpeband och högklackat som saknas sen är han en hon. Gärna fler inlägg så jag får mig ett gott skratt. Ni verkar ha det bra. Du har mail och vore tacksam om ni funderar igenom hur ni vill göra. Ni är välkomna. Soffi

12 oktober, 2009 20:12  
Anonymous JL SA sa...

...you are so sexy...or not..kul är det i alla fall....när kommer Josefs roliga bilder på dig Marre(nej jag menade inte iklädd enbart badlakan...) :) All the best! Johan

16 oktober, 2009 08:54  
Anonymous marre sa...

Haha...
Tyvärr så kommer det inte att komma ut några roliga kort på mig, eftersom det inte finns några, jag blir ju alltid så bra på kort ;P

hmm...däremot minns jag ju nu att jag har ett annat roligt kort...vem det är på få ni väl se i nästa blogginlägg...

19 oktober, 2009 12:02  
Blogger Mijja sa...

Jag skulle uppskatta om nudistbilder pa Josef i fortsattningen banlyses. :) Jag vill INTE se honom sa dar avkladd!!!!

31 oktober, 2009 07:24  
Blogger Mijja sa...

Forresten jag har ett kort pa Marre i duschen. Far jag lagga ut den bilden marre???

31 oktober, 2009 07:25  
Anonymous marre sa...

Haha..Mijja...om du inte vill se, sluta titta:)
Nej inga bilder på mig. Men för de som undrar kan jag tala om att Maria smög in i duschen och skulle knäppa kort på mig, men jag hann att kasta på mig en handduk.:)

01 november, 2009 19:25  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida