tisdag 1 december 2009

1 December =4månader...

Idag är det som sagt den 1 December...många barn är kanske glada för att de får öppna första luckan i adventskalendern medan de vuxna kanske hellre myser på med glögg och pepparkakor...

Hos familjen Persson på Gärdet firar man något annat...

Idag har vi nämligen varit gifta i 4månader och så här såg det ut när jag kom hem:




Tyvärr så är mysighetsfaktorn i den här bilden helt borta för jag råkade ha blixt på när jag skulle fotografera...men tänk ett mörkt rum med tända ljus, röda rosor, hjärtangodisar (i en hjärteformad skål!), två fina koppar, en flaska med blåbär-lingon glögg och min super snygga man förstås (som dessutom var nyrakad). Ni kan ju tänka vilken härlig atmosfär det var, min man är verkligen superromantisk!

Som vanligt hade jag tyvärr glömt bort vår bröllopsdag och blev därför mycket överraskad och något förvirrad när jag kom hem. Jag vet, jag är hemsk, man glömmer inte bort vilket datum man firar bröllopsdag på...men förra månaden trodde jag att det var bröllopsdag den 25! Nej, nu ska jag inte ägna mer tid åt datorn, utan fortsätta att dricka lite glögg och sen ska jag spela alfapet med min prins :)

1 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Var det inte den 25 ni förlovade er?"
Du är makalös. Vi ses snart. Kram Soffi

07 december, 2009 19:00  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida