lördag 16 april 2011

Vår hos familjen Persson





4 kommentarer:

Blogger Dorthy sa...

Härliga bilder! Nu ser jag inte längre flickebarnet som "mini-Marianne". Hon blir mer och mer sin fars dotter.

17 april, 2011 09:10  
Blogger Mijja sa...

De vackra bedjande ögonen har hon nog fått av sin mor iaf. Även om de är blåa :)

17 april, 2011 17:22  
Anonymous Anonym sa...

Jaha, skulle precis säga att nu kan Josef nog se sig själv mkt i sin dotter. Väldans vad hon ändras på bara en vecka. Jag fortsätter att tjata. Mer info vill vi ha. Tänk på att Ebba själv ska läsa bloggen när hon blir större. Hon kommer att tycka att det är underbart kul. Kramar moster Soffi

17 april, 2011 20:23  
Blogger Familjen Persson sa...

Ja, jag tror Josef ser en viss likhet i Ebba men jag ser också mycket av mig själv i Ebba.
Idag somnade hon efter 10 minuter, framsteg i nattningsproceduren.

Godnatt!

19 april, 2011 21:23  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida