onsdag 21 december 2011

verkar som Ebba tänkte strunta i förmiddagsluren

photomap


2 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Nu är friden över för två sovlurar på dagarna. Var glad om det blir en. O sov mitt på dagen fram till 2,5 år. Men åh andra sidan vaknade han 4:30/5:00. Vid elvatiden var han hyfsat trött. Sov 2,5 tim sedan var det fullt ös till 19 igen.Lycka till, Kanske vore ngt att gå upp så tidigt?? Tur att Mats tog de tidiga morgontimmarna. A-S

21 december, 2011 16:13  
Blogger Familjen Persson sa...

Visst minns jag O:s pigga morgonhumör, har ju hänt att jag sovit hos er.;) Fast jag brukade få sovmorgon till 7;) har t om En filmsnutt på när Oscar 3 år kommer upp för trappan "ähm Looppan, nu kommer jag" :) Nu sover Ebba, det var nog bara en tillfällig sovtrots:) kram

25 december, 2011 14:17  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida