tisdag 9 juni 2009

Brudbukett

Om ca en timme ska jag ner till Mobackes (en blomsteraffär i Bollnäs) för "rådgivning". Detta måste bokas innan om man vill ha en brudbukett där. Det tresiffriga priset som det kostar dras iof av ifrån bukettpriset sedan...jag tycker kanske att detta är lite onödigt, jag vet ju redan hur jag vill ha det, men men.
Bilden ovan är bara en bild som jag hittat på nätet och lagt här för att ge detta inlägg ett mer estetiskt tilltalande utseende. Hur den verkliga buketten kommer att bli får ni se på vigseln.:)
// Marre

4 kommentarer:

Anonymous Anne-Sofie sa...

Det blir spännande att få se buketten. Jag tar kort på Skjortorna som jag köpt till Emanuel och Oscar. Tycker du och Josef inte att de passar får de en snygg skjorta att ha i sommar. Kram och tack för att vi får ta del av ert planerande. Soffi

09 juni, 2009 19:17  
Anonymous Jenny Sandell sa...

Hejsan! Ja nu har jag hittat hit också och kommer försöka titta in med jämna mellanrum! Det ser ut att kunna bli ett väldigt fint bröllop detta och med två fina personer så kan det väl knappast bli annat :)
Lycka till med planeringen och förberedelserna!
Massa kramar!
//Jenny

10 juni, 2009 10:56  
Blogger Familjen Persson sa...

Hej Jenny! Va kul att du tittade in. Tack för de varma orden. Jag hoppas att det ska bli ett fint bröllop, och att Josef och jag även ska se lite fina ut:) hörs och ses
KRAMAR// M

10 juni, 2009 12:03  
Anonymous Anonym sa...

Hej Anne-Sofie! Det är bara jätte kul att ni följer vår blogg och vill delta i allt som händer. Hoppas allt är bra. Kram/ M

14 juni, 2009 13:02  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida