söndag 16 januari 2011

Sötinöt Ebba

Hej alla glada läsare!
Känns som jag har så mycket att berätta att jag inte vet vart jag ska börja.
Vi kan börja med alla framsteg som Ebba gör. Nu fokuserar hon blicken och greppar efter saker. Hon skrattar och pratar (jollrar). Sover hela nätter gör hon, fast det har hon ju gjort i princip hela tiden. :)
...och så blir hon ju bara sötare och sötare för varje dag som går!
Idag har vi varit på kyrkan, efter det bjöd Josef ut mig på restaurang. Han fick nämligen hoppa in och jobba på taxi och då var han tvungen att hålla sig i stan (alltså kunde han inte åka hem och äta) men trots omständigheterna var det ändå mysigt och romantiskt.
Som ni sett på förra inlägget så har vi haft besök av mormor och morfar, dvs Ebbas gammelmormor och gammelmorfar. Det har varit jättetrevligt och Ebba har trivts så bra i deras sällskap. Jag och Josef kunde t om lämna henne hemma med mormor och morfar när vi var på Elinors kalas i fredags.
Igår morse åke våra gäster hem så på kvällen åkte jag och Ebba på syjunta hos Marit Wennstig. De var mycket trevligt och jag fick äntligen hjälp med att klippa till en väst som jag håller på att sy.
Nu sitter Ebba i sin bilstol (hon älskar den) och skrattar, känner att jag borde ägna henne lite uppmärksamhet. Men det blir ju fler inlägg och jag lägger som vanligt ut några bilder att titta på.
Godnatt!
Dagens outfit. Ebba blir så stor, idag har hon kläder i strl. 62.
Ebba försöker sitta själv.

1 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Ja, om en vecka kommer nästa gäng. Ser fram emot att få träffa er.Oscar tycker att hon är så söt.

17 januari, 2011 07:25  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida