torsdag 9 juli 2009

Öland

Här är en bild från stugan i Kårehamn med några av bröllopsgästerna.



Sitter just nu på Öland där "vi" har sommarstuga.

Idag har jag med assistans av mormor arbetat på bordplaceringen och har även börjat skriva presentationer på gästlistan -riktigt roligt! ;) Som inspiration har jag ett gammalt bröllopshäfte från Mattias och Saras bröllop där jag fann en mycket rolig presentation på Marianne Guldstrand: "Bg faster, hemmafru som lever på sina sålda underkläder."



Det känns bra att planering och annat börjar falla på sin plats, dock känns det mindre roligt att befinna sig så många mil ifrån min älskling.
(Mormor inskjuter, men du har ju oss)


Har fått lite frågor ifrån olika håll på vad Josef och jag önskar oss och vi hänvisar till vårt blogginlägg som heter "önskelista".

Nu ska jag gå och njuta av den fridfulla aftonen. I morgon blir det nog fint väder här på Öland...och ännu en dag vid datorn.

/ Marre

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida