måndag 15 november 2010

Grattis Ebba, en vecka!

Idag är det världens stoltaste pappa som skriver. Ebba fyller, som rubriken säger, en vecka idag och det firades med sovmorgon. Den bästa av alla presenter som de senaste dygnen varit. Jag tror Marianne kommit in i den nya dygnsrytmen och omställningen bättre än mig. Jag är fortfarande otroligt trött på dagarna så det ska bli skönt att få vara hemma ända till fredag. Men tröttheten till trots, jag har aldrig varit gladare i mitt liv. Vilken skatt vi berikats med! Här kommer några bilder på världens vackraste Ebba.




























3 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Grattis lilla Ebba och föräldrarna ookså. Jag önskar er all lycka. Tänker på er varje dag och ser fram emot när jag får ett mail ifrån Marianne. Hamstrar hon månne maten i kinderna? Så fiiiiiin är hon. "gammelmoster" Anne-Sofie

16 november, 2010 15:46  
Anonymous Jenny Sandell sa...

Verkligen en liten fin skatt ni fått! Barn berikar livet som ingenting annat kan. Är glad för er skull!

16 november, 2010 16:58  
Anonymous marre sa...

Tack så mycket för era inlägg.
Visst har Ebba goa kinder, dom är säkert lite extra svällda för alla pussar hon får av mamma och pappa.
Vi känner oss så rika. Vilken skatt vi fått!
Längtar efter att få visa upp henne.

17 november, 2010 14:12  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida