fredag 5 november 2010

Lite bilder på vår hall mm

Eftersom bebis inte vill komma ut så har vi hunnit ägna oss åt lite projekt i vårt hem. Vi har tapetserat och spikat upp panel i hallen, gjort iordning matsalen ( "blå-rummet") Frst. skåpet som ni ser stod innan i hallen det väger nog nästan 100kg, men vi lyckades flytta på det.

Vardagsrummet är så gott som klart, någon gång ska vi förstås byta tapet där men det får duga som det är så länge. Ett projekt om året har vi hört ska räcka:)
Ha det gott! / M





6 kommentarer:

Blogger Dorthy sa...

Det har ju blivit så fint, men att flytta en garderob på 200 kg borde satt fart på barnet? Nu kan du väl inte bli mycket större utan att spricka???

06 november, 2010 09:08  
Blogger Familjen Persson sa...

Haha, 200kg???
Jo, jag har nog gjort det mesta för att sätta fart på barnet. Får tips från alla, men inget verkar fungera. Idag är det födelsedagskalas igen, blir nog det istället för BB.
Börjar bli less på att visa upp mig utan bebis...

Jaja, nu ska jag gå och steka lite pannkakor. Det blir frukost/lunch. Jag och Josef är fortfarande inte så pigga. Min hosta har nog blivit värre. Ska ringa till vårdrådgivningen och fråga vilken hostmedicin jag kan ta. Skulle ju vara skönt om man kunde andas när barnet väl bestämmer sig för att komma ut.
KRAM!

06 november, 2010 12:28  
Blogger Mijja sa...

Va fint det blir :)

06 november, 2010 13:29  
Blogger David Duveskog sa...

Grattis. Kanonfint.

06 november, 2010 17:51  
Blogger Familjen Persson sa...

Tack så mycket! :) Ni är alla välkomna hit och hälsa på. Hoppas att bebis ska komma snart, då skulle vi verkligen ha något fint att visa upp!

06 november, 2010 22:36  
Anonymous Anonym sa...

Så fiiiiiiiiiiiiiiint det blir. Ser fram emot att få komma på besök. Kramar moster Soffi

07 november, 2010 12:52  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida