lördag 11 juli 2009

Jag bara måste göra ett blogginlägg

Ringarna på bilden har inget med min ring att göra, men det är så tråkigt att skriva ett blogginlägg utan att lägga ut en bild.

...sitter nu på tåget mellan Nybro-Alvesta, men för bara några minuter sedan var jag på "Din guldsmed" i Nybro. Nu känner jag en sådan lättnad, inte för att jag fått lämna min förlovningsring till en främmande man, men för att min vigselring äntligen är beställd. Den kommer alltså att bli specialtillverkad av en guldsmed i Nybro. Jag vill också passa på att ge lite extra goda ord för den trevliga personalen på Din guldsmed. Utan att nämna några namn så har vi varit på en del andra ställen i Bollnäs som inte alls varit så bra.

Allt för nu// Marre

2 kommentarer:

Anonymous Jenny Sandell sa...

Jag kan varmt rekommendera min privata guldsmed i min svägerska också om ni i framtiden behöver förverkliga någon smyckesidé. Hon är riktigt bra!
Hoppas ringarna blir till belåtenhet. Ni får lägga ut en bild på dem sen så man får se.

16 juli, 2009 23:08  
Anonymous marre sa...

yes det ska vi göra...det är faktiskt lite kul att blogga och ännu roligare att folk vill läsa.

23 juli, 2009 17:44  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida