onsdag 17 november 2010

...Mer Ebba

Nu är det världens stoltaste mamma som skriver:)
"snäckan" ligger och sover, det gör hon ganska mycket, så därför är många kort som vi tar
när hon ligger och sover. Fast det är ju nästan bara då som man har tid att hålla i en kamera.
Idag jobbar Josef, men det är inte svårt att vara ensam med Ebba.
Hon är världens snällaste barn! :)
Medan hon har legat och sovit har jag hunnit med en massa saker.
Nu längtar jag bara tills hon vaknar igen, börjar bli Ebbasjuk :)

4 kommentarer:

Anonymous Marcus sa...

Wow hon är verkligen jätte vacker=)! Skoj att ni fått så fint i ert hus med=)!

17 november, 2010 16:19  
Blogger Dorthy sa...

Det här gillar jag! Ett inlägg per dag gör ju att vi får hänga med i det livets utveckling. När gör ni er "uppvisningsresa"?

17 november, 2010 16:42  
Anonymous Anonym sa...

Som mormor sa det här gillar jag också. Nu får vi uppdatering. Vill veta vad som händer varje dag!!!Vi vill veta hur ni har det. Du ska inte "hinna" med en massa när snäckan vilar. Du ska också passa på att vila. Men det kommer du på snart.Kram gammelmoster numera. Soffi

17 november, 2010 22:29  
Blogger Familjen Persson sa...

Men det är så frustrerande att vila bort tiden... speciellt när man ser hur rörigt det är runt omkring, men jag har kommit på att det går att göra ganska mycket saker ändå. Snäckan får sova på en arm och med den andra kan jag laga mat, lägga in tvätt mm :)

21 november, 2010 13:19  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida