söndag 21 november 2010

Sön 21nov

...Har vi skämt bort vår lilla skatt för mkt redan??? Inatt har varit den varmaste natten någonsin. Snäckan har legat på mitt bröst hela natten, så fort jag försökt att lägga ner henne vaknar hon och verkar otröstlig, men så fort jag tar upp henne somnar hon direkt!! Nu ligger hon och snusar i min famn. Det är riktigt mysigt och lite frustrerande, jag hade nämligen tänkt att dammsuga och torka golven medan hon sov, men allt har sin tid...jag får vänta tills Josef kommer hem.
Iaf så har jag hunnit ta en snabbdusch och så har snäckan fått bada. Det tyckte hon var väldigt skönt, tyvärr avslutade hon det hela med att bajsa...och jag som trodde att hon skulle bli ren av att bada:)
Allt för nu!
/mamma marre

1 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Ja du lillla snäckan. Vi får hoppas att mamma är mer bestämd ang ammandet. Nu ser du till att mamma får sova 4 timmar i sträck på natten. Du behöver inte så mkt mat. Är du tuttsugen så gör det inget om du skriker en stund. Lilla snäckan, be din mamma att köra dig i vagnen över tröskeln på natten. Det tar några nätter och du kommer att sova och din mamma blir utvilad och kan vara världens bästa. Ett litet tips bara ifrån din gammelmoster. Kram Soffi

22 november, 2010 21:24  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida