måndag 20 juli 2009


12 dagar kvar...

Det mesta är klart iaf i köket på Gärdet:)

Nu behöver jag inte vara rädd för att bli tagen på möhippa längre. I lördags tog de mig! Totalt var vi 11 tjejer. Jag måste säga att det var väldigt snälla mot mig. Förutom en del tokiga uppgifter så fick jag helkroppsmassage och så bjöd de mig på jätte god mat på Torön.

Dagens uppgifter: skriva klart presentationerna på gästlistan, renskriva på bordsplaceringen och börja städa och möblera på logen. Förhoppningsvis ska jag kunna ta mig in till stan och uträtta lite ärenden också...jag är nämligen i Hertsjö just nu och vi har lite problem med bilar.
Nu ska jag gå in till grannara (Kerstins grannar:) ) De har nämligen lånat ut sitt hem under bröllopet till våra gäster.
Vi ses snart!

4 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Va fint det blev, kul att se kort! kan ni inte lägga ut bild på den nytapetserade hallen också? Eller så kanske jag får se den med egna ögon när vi kommer upp nästa vecka, ännu bättre ;) /kram Carro

21 juli, 2009 11:41  
Anonymous Anonym sa...

Åh, hade så gärna velat vara med på din möhippa marre! Jobbade då tyvär...tror att jag såg en skymt av dig utanför butiken vid nåt tillfälle. Du såg vacker ut! hihi Svårt att överträffa det på bröllopsdagen! ;p Kram Elli*

21 juli, 2009 16:47  
Anonymous Anonym sa...

Hihi...visst var jag vacker på möhippan, men jag ska upplysa om att det var dyra Mary Kay produkter de använde sig av! :)
jobbar man så jobbar man:) Vi ses ju snart och då ska jag förhoppningsvis inte se fullt så... sminkad ut:)
KRAM/ marre

22 juli, 2009 18:59  
Anonymous Anonym sa...

Tack Carro!
Alltså jag är hopplös, glömmer jämt att lägga ut bilderna på hallen. Ska göra det! :) Men som du sa så vore det ju trevligare med ett besök, då får du se den live:)
Tack för all hjälp idag! KRAM/ M

22 juli, 2009 19:01  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida