tisdag 23 november 2010

BVC

Vår lilla Ebba växer så det knakar. Idag var vi till BVC, hon väger nu 4160g och är 55cm lång. Hon blir också sötare och sötare för varje dag. Sitter och tittar på min lilla törnrosa nu, hon snusar så gott i VAGNEN. Vi har kommit på varför hon inte ville sova själv. Det är liksom inte så skönt att bli nerlagd i en kall säng och få sitt eget kalla täcke på sig, men är man inlindad i en varm filt så går det ju hur bra som helst...stackars Ebba som har så dumma föräldrar, men tur att farmor finns.
Idag har vi frst. också varit på besök hos Josefs farmor Siri, hon hade stickat de sötaste sockar och vantar.
Oj, men nu sprakar det om lillsessan..förstår inte hur ett sådant litet barn kan göra så mycket ifrån sig...ja då behöver inte jag funderar på vad jag ska sysselsätta mig med nu, det har Ebba bestämt:)

2 kommentarer:

Blogger Dorthy sa...

Du skriver så mysigt, vi vill inte missa ett enda inlägg. Spara dem gärna åt Ebba. De kan roa i framtiden.

24 november, 2010 08:35  
Anonymous Anonym sa...

Håller med. Spara allt sådant här. Jag trodde att jag skulle komma ihåg. Hm minnet är kort. Hon är verkligen en lillsessa. Kram Soffi

24 november, 2010 10:32  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida